مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 04:402021-03-03اجتماعي

برف و کولاک در راه اردبیل


دور تازه ای از بارش برف همراه کولاک و سرمای شدید از نیمه اسفند پهنه گسترده ای از استان اردبیل را در بر می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، نقشه های همدیدی نشانگر حرکت ناوه عمیق اطلسی از فراز دریای سیاه و آناتولی به شمالغرب ایران هستند که با پرفشار بسیار سرد عرض های شمالی همراهی دارد.

برآیند این الگو ابرناکی آسمان از مرزهای شمالی و غربی استان های آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل از ساعات نخست پنجشنبه، کاهش چشمگیر دما و آغاز بارش برف و باران در بسیاری از این مناطق است.

این ناپایداری ها در نوار شمالی استان اردبیل به شکل برف یا باران و یا مخلوطی از برف و باران از ظهر پنجشنبه آغاز و رفته رفته ضمن تشدید بارش و سرما دامنه آن به نقاط مرکزی و جنوبی استان اردبیل کشیده می شود.

بارش در دشت اردبیل و دیگر نقاط سردسیر این استان سراسر به شکل برف همراه وزش باد با بیشینه سرعت 65 کیلومتر در ساعت انتظار می رود که به خاطر همراهی با کولاک سبب اختلال در تردد رهگذران پیاده و سواره شود.

شدت بارش برف از عصر پنجشنبه تا اواخر جمعه پیش بینی می شود و پس از توقف ناپایداری سرما و یخبندان تا اوایل هفته آینده در منطقه ماندگار خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران اردبیل با استناد به اطلاعیه هشدار سطح زرد هواشناسی از ساکنان این استان خواست موارد احتیاط و ایمنی را تا زمان آرامش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و کولاک در راه اردبیل

برف و کولاک در راه اردبیل