مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 03:552021-03-03بين الملل

تحریم 14 شرکت مرتبط با روسیه از سوی آمریکا


وزارت بازرگانی آمریکا از انتشار فهرست اسامی 14 نهاد و شرکت روسی مورد هدف تحریم های روز گذشته واشنگتن در وب سایت رسمی خود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر از تاس، وزارت بازرگانی آمریکا با انتشار بیانیه ای در وب سایت رسمی خود، از تحریم 14 نهاد مستقر در کشورهای روسیه، سوییس و آلمان به دلیل فعالیت در زمینه حمایت از اشاعه برنامه های تسلیحات کشتار جمعی روسیه و فعالیت های مربوط به تسلیحات شیمیایی این کشور در فهرست تحریم های خود خبر داد.

لازم به ذکر است سند مربوط به تحریم این نهادها در حال ثبت در بخش فدرال دولت آمریکا بوده و قرار است روز چهارشنبه به طور رسمی اعلام و اجرایی شود.

گفته می شود فهرست مذکور شامل 10 شرکت روسی از جمله مرکز علمی شماره 27 وزارت دفاع روسیه، شرکت های چیمد، فمتکو، اینترلب، لب اینوست و چند شرکت در روسیه است.

همچنین چند شرکت آلمانی این لیست عبارتند از: چیمکون نت، فارم کانترکت، ریول شیمی به علاوه شرکت سوییسی چیمکون نت.

لازم به ذکر است پیشتر، ماریا زاخارووا سخگوی وزارت خارجه روسیه ضمن محکوم کردن اقدام آمریکا در قرار دادن شرکت ها و نهادهای مذکور در فهرست تحریم ها به بهانه مسموم شدن الکسی ناوالنی رهبر معترضین نا آرامی های اخیر روسیه با استفاده از عامل اعصاب توسط دولت این کشور، موضع واشنگتن را به مثابه مداخله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم 14 شرکت مرتبط با روسیه از سوی آمریکا

تحریم 14 شرکت مرتبط با روسیه از سوی آمریکا