مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 22:502021-03-02ورزشي

صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی با حذف مونشن گلادباخ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در اولین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال آلمان، شب گذشته (سه شنبه) تیم فوتبال بوروسیا دورتموند موفق شد میزبان خود تیم بوروسیا مونشن گلادباخ را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و به عنوان اولین تیم جواز .

- تیم فوتبال بوروسیا دورتموند با غلبه بر میزبان خود به عنوان اولین تیم راهی مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی آلمان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، در اولین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال آلمان، شب گذشته (سه شنبه) تیم فوتبال بوروسیا دورتموند موفق شد میزبان خود تیم بوروسیا مونشن گلادباخ را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و به عنوان اولین تیم جواز حضور در مرحله نیمه نهایی رقابت ها را کسب کند.

جیدون سانچو ستاره انگلیسی تیم دورتموند در دقیقه 66 تنها گل این بازی را به ثمر رساند، ضمن اینکه محمود داهود بازیکن دورتموند در دقیقه دوم وقت های تلف شده نیمه دوم از داور کارت قرمز گرفت.

امروز دو بازی دیگر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال آلمان برگزار می شود که در بازی نخست از ساعت 21 به وقت تهران تیم اسن میزبان هولشتاین کیل است و از ساعت 23:15 لایپزیگ از ولفسبورگ پذیرایی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی با حذف مونشن گلادباخ

صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی با حذف مونشن گلادباخ