مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 21:552021-03-02پزشكي

سفرهای نوروزی فعلا ممنوع نیست/ آمادگی برای اجرای مصوبات


تا کنون هیچ ممنوعیتی برای سفرهای نوروزی با وسایل حمل و نقل عمومی اعلام ننشده است، اما اگر ابلاغ شود بلافاصله اجرایی خواهد شد.

- محمد اسلامی اعلام کرد: تا کنون هیچ ممنوعیتی برای سفرهای نوروزی با وسایل حمل و نقل عمومی اعلام ننشده است، اما اگر ابلاغ شود بلافاصله اجرایی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با وجود هشدارهای متعدد مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنان برنامه ریزی سفرهای نوروزی از سوی شرکت های حمل و نقلی مختلف در حوزه های هوایی، ریلی و جاده ای ابلاغ شده و بلیت ها نیز برای شهرهای مختلف فروخته می شود که البته تا کنون این سفرها ممنوع نشده است.

ایرج حریرچی - معاون کل وزارت بهداشت - در آخرین اظهاراتش در این باره گفت: فعلا سفر نوروزی با خودروهای شخصی ممنوع است و ستاد ملی مقابله با کرونا برای سفر با قطار و هواپیما فعلا تصمیمی نگرفته است.

البته بستگی به وضعیت بیماری و شدت شیوع ویروس انگلیسی دارد که می تواند این تصمیمات را دستخوش تغییر کند.

در این باره که چرا با وجود جهش یافتن شیوع ویروس کرونا در کشور در انواع کرونای چینی و انگلیسی، سفرهای نورزی در حال برنامه ریزی و اجراست به سراغ محمد اسلامی –وزیر راه و شهرسازی – رفتیم که در این باره به ایسنا گفت: تا کنون هیچ کسی سفر با وسایل حمل و نقل عمومی را در اسفند ماه و نوروز ممنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرهای نوروزی فعلا ممنوع نیست/ آمادگی برای اجرای مصوبات

سفرهای نوروزی فعلا ممنوع نیست/ آمادگی برای اجرای مصوبات