مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 20:552021-03-02پزشكي

توصیه هایی برای پیشگیری از کمردرد در شرایط دورکاری


افرادی که به دلیل شیوع بیماری کووید-19 دورکار هستند و از منزل کار می کنند باید فضایی متناسب با کار خود ایجاد کنند که موجب احساس درد و ناراحتی در ناحیه پشت، - یک متخصص ستون فقرات گفت: افرادی که به دلیل شیوع بیماری کووید-19 دورکار هستند و از منزل کار می کنند باید فضایی متناسب با کار خود ایجاد کنند که موجب احساس درد و ناراحتی در ناحیه پشت، گردن یا پاها نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ویات کوپرمن از کالج پزشکی بیلور در هوستون گفت: بیشتر کاناپه ها و مبل های مورد استفاده در خانه ها ممکن است شکل و ساختار میز و صندلی اداری نداشته باشند بنابراین باعث می شود کمر و گردن برای مدت طولانی در یک وضعیت ثابت و تحت فشار قرار بگیرد و باعث ایجاد فشار روی بافت های خاصی شود که در نتیجه باعث درد می شود.

این پزشک توصیه کرد: در صورت موجود نبودن صندلی اداری ارگونومیک در خانه می توان وسایل موجود در خانه مانند حوله یا بالش را روی صندلی قرار داد تا هنگام کار در پشت میز یا پیشخوان از کمر پشتیبانی کند.

بهتر است از صندلی ای استفاده شود که دارای تکیه گاه و بالشتک باشد.

وی گفت: زانوها باید در حالت خنثی جلوی صندلی خم شوند، شانه ها در راستای نشیمنگاه قرار گیرند و بازوها با زاویه 90 تا 120 درجه در کنار بدن قرار داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه هایی برای پیشگیری از کمردرد در شرایط دورکاری

توصیه هایی برای پیشگیری از کمردرد در شرایط دورکاری