مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 20:502021-03-02اقتصادي

روش شناسایی صفحات مجازی دارای درآمد تبلیغاتی


سیداحسان قاضی زاده هاشمی با اشاره به گرفتن مالیات از درآمد تبلیغاتی صفحات مجازی گفت: صفحات مجازی دارای درآمد تبلیغاتی از طریق سامانه شاپرک بانک مرکزی, به راحتی قابل شناسایی هستند.

- سیداحسان قاضی زاده هاشمی با اشاره به گرفتن مالیات از درآمد تبلیغاتی صفحات مجازی گفت: صفحات مجازی دارای درآمد تبلیغاتی از طریق سامانه شاپرک بانک مرکزی, به راحتی قابل شناسایی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما، سید احسان قاضی زاده هاشمی درباره مصوبه اخیر مجلس مبنی بر گرفتن مالیات از درآمد تبلیغاتی صفحات مجازی که بیش از 500 هزار دنبال کننده دارند, افزود: این مصوبه بر اساس پیشنهاد یکی از نمایندگان تصویب شد و بر مبنای آن چنانچه در این صفحات مجازی تبلیغاتی انجام شود و دارای درآمد باشند از این درآمد، مالیات گرفته خواهد شد و این صرفاً مربوط به اشخاص حقیقی نیست.

وی ادامه داد: برخی شبکه های مجازی اقدام به راه اندازی صفحات مجازی شرط بندی و قمار کرده بودند و همه آنها که در داخل کشور تبادلات پولی داشتند که از طریق بانک مرکزی شناسایی شدند.

قاضی زاده هاشمی درباره گرفتن مالیات از هنرمندانی که مبلغ دریافتی آنها بیش از 200 میلیون تومان در سال است، گفت: این مصوبه ابهاماتی دارد که باید بر طرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش شناسایی صفحات مجازی دارای درآمد تبلیغاتی

روش شناسایی صفحات مجازی دارای درآمد تبلیغاتی