مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 19:052021-03-02بين الملل

گروه ضد جنگ درانگلیس: الحشد الشعبی قدرت بزرگ ضد اشغالگری است


یک کمیته فعال ضد جنگ در انگلیس تاکید کرد الحشد الشعبی یک قدرت بزرگ در عراق است که می خواهد اشغالگران آمریکایی را از کشورش بیرون کند و نقشه آمریکا برای تجزیه عراق را ناکام گذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سامی الرمضانی عضو کمیته ائتلاف جنگ را متوقف کنید که مقر آن در لندن است، گفت که الحشد الشعبی عراق یک قدرت بزرگ در عراق است که می خواهد اشغالگران آمریکایی را از این کشور بیرون کند و با تمام قدرت در شکست داعش در عراق سهیم بوده است.

الرمضانی در گفت وگو با خبرگزاری اسپوتنیک روسیه گفت: وضعیت عراق هنوز با حمله به عراق و اشغال این کشور در سال 2003 ارتباط نزدیکی دارد و بیش از یک میلیون عراقی در نتیجه آن جان خود را از دست دادند و صرف نظر از تلفات جانی جنگ، زیر ساخت ها و اقتصاد عراق هم با این جنگ نابود شد.

وی افزود: آنچه اوضاع را بدتر کرد، این است که  آمریکا برای تداوم حضور خود در عراق  در تمام سطوح اجتماعی، اقتصادی و امنیتی برای نابودی عراق اقدام کرد، یعنی هر کاری برای ادامه اشغالگری به جای بازسازی این کشور انجام داد و مقاومت هم به دلیل همین تداوم اشغالگری به وجود آمد که البته نقش بزرگی هم ر پایان داد به حضور آمریکا در عراق در سال 2011 داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه ضد جنگ درانگلیس: الحشد الشعبی قدرت بزرگ ضد اشغالگری است

گروه ضد جنگ درانگلیس: الحشد الشعبی قدرت بزرگ ضد اشغالگری است