مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 13:452021-03-02ورزشي

لزوم اعزام هیات تجاری از خراسان شمالی به ارمنستان/روابط قوت بگیرد


تبادل هیأت های تجاری بین خراسان شمالی و ارمنستان مورد موافقت قرار گرفت و می توان به سرعت یک هیأت تجاری از این استان به ارمنستان اعزام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آرتاشس تومانیان عصر سه شنبه در نشست خبری مشترک با استاندار خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به اهداف سفر به شمال شرق کشور، اظهار کرد: مردم ایران را دوست دارم و با طبیعت، فضا و مهمان نوازی مردم خراسان شمالی احساس نزدیکی می کنم.

سفیر ارمنستان در ایران ادامه داد: با شناخت از استان خراسان شمالی، مسیر همکاری های اقتصادی خراسان شمالی و ارمنستان طولانی و مداوم خواهد بود.

وی به برخی از برنامه های خود اشاره کرد و افزود: خراسان شمالی پتروشیمی قوی دارد و در زمینه های آی تی، الکترونیک، فرآوری های محصولات کشاورزی و غذایی، توریسم، خدمات فرهنگی و ورزشی می توان همکاری مناسبی با آن داشت.

تومانیان ادامه داد: تبادل هیأت های تجاری مورد موافقت قرار گرفت و می توان به سرعت یک هیأت تجاری از استان به ارمنستان اعزام کرد؛ باید جلساتی با بخش خصوصی برگزار شده و همچنین هیأتی تجاری از ارمنستان به خراسان شمالی اعزام شود.

سفیر ارمنستان در ایران تصریح کرد: پیشنهاد خواهرخواندگی بجنورد و یکی از شهرهای ارمنستان و لزوم پیگیری برای به امضا رسیدن موافقت نامه دو طرفه، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اعزام هیات تجاری از خراسان شمالی به ارمنستان/روابط قوت بگیرد

لزوم اعزام هیات تجاری از خراسان شمالی به ارمنستان/روابط قوت بگیرد