مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 13:152021-03-02بين الملل

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با همتای اردنی خود دیدار کرد


پس از انتشار گزارشی درباره گرم تر شدن روابط تل آویو و امان، منابع صهیونیستی گزارش دادند که وزیر خارجه این رژیم با همتای اردنی خود دیدار کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع صهیونیستی، امروز (سه شنبه)، از دیدار گابی اشکنازی وزیر خارجه این رژیم با ایمن الصفدی همتای اردنی او خبر دادند.

باراک راوید خبرنگار وبگاه صهیونیستی والا نیز ضمن تأیید این دیدار به نقل از وزیر خارجه اردن نوشت: الصفدی بر لزوم از سر گرفته شدن مذاکرات جدی و مؤثر برای برقراری صلح عادلانه و فراگیر بر پایه راهکار دو دولتی تأکید کرده است؛ راهکاری که کشور آینده فلسطین به پایتختی قدس اشغالی بر پایه مرزهای چهارم ژوئن 1967 را مجسم می کند .

در ادامه این گزارش آمده است که وزیر خارجه اردن در دیدار با گابی اشکنازی تأکید کرده است که راهکار دو دولتی جایگزینی ندارد و این اقدام، راه برقراری صلح عادلانه و فراگیر است.

بر اساس این گزارش، الصفدی همچنین بر لزوم متوقف کردن ساخت شهرک های صهیونیستی و توسعه آنها، تخریب خانه های فلسطینیان و همچنین دیگر اقدمات غیرقانونی که راهکار دولتی و تمام فرصت های موجود برای برقراری صلح را عادلانه را تضعیف می کند، تأکید کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با همتای اردنی خود دیدار کرد

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با همتای اردنی خود دیدار کرد