مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 12:402021-03-02پزشكي

دانشگاه ها بر اساس عملکرد فعالیتهای قرآنی رتبه بندی می شوند


معاون فرهنگی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه باید شخصیت های خوب علمی و قرآنی را به دانشجویان بشناسانیم، گفت: برای اولین بار رتبه بندی مشترکی میان سه معاونت فرهنگی و دانشجویی، - معاون فرهنگی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه باید شخصیت های خوب علمی و قرآنی را به دانشجویان بشناسانیم، گفت: برای اولین بار رتبه بندی مشترکی میان سه معاونت فرهنگی و دانشجویی، پژوهشی و آموزشی در حال رقم خوردن است که مباحث قرآنی در رتبه بندی دانشگاه ها لحاظ می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیما سادات لاری در جلسه مشترک گروه قرآن و عترت و سلامت فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران با بیان این که موفقیتی که در حوزه قرآن وجود دارد حاصل فکرها و قلب هایی است که با قرآن عجین شده است، اظهار کرد: این همایش به دلیل برگزاری به شکل مجازی، بیش از سال های قبل مخاطب داشت و در شرایط کرونایی بسیار تاثیر گذار بود.

برگزاری این همایش شروع خوبی در بحبوحه این بیماری بود و امیدوارم بتوانیم از مقالات و مباحث علمی که در این همایش مطرح شد در دو مجله قرآن و طب و سبک زندگی اسلامی و سلامت استفاده کنیم.

لاری تاکید کرد: همراهی و همکاری مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با گروه قرآن و عترت و سلامت فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران فرصت خوبی است که ما بتوانیم الگو سازی لازم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها بر اساس عملکرد فعالیتهای قرآنی رتبه بندی می شوند

دانشگاه ها بر اساس عملکرد فعالیتهای قرآنی رتبه بندی می شوند