موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 12:352021-03-02بين الملل

ادعای سی ان ان درباره مخفی کاری کره شمالی در زمینه ذخیره کلاهک های اتمی


رسانه آمریکایی با استناد به تصاویر ماهواره ای مدعی شده که کره شمالی در جهت مخفی کردن سایت ذخیره سازی کلاهک های هسته ای خود اقداماتی را انجام داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری فارس، شبکه خبری سی ان ان با استناد به تصاویر ماهواره ای مدعی شده که کره شمالی اخیراً در جهت مخفی کردن سایت ذخیره سازی سلاح هسته ای خود گام هایی را برداشته است.

به نوشته وبگاه این شبکه خبری، نهاد های اطلاعاتی آمریکا بر این باروند که کره شمالی از این سایت برای ذخیره سازی تسلیحات هسته ای خود استفاده می کند.

  سی ان ان نوشته این اقدام کره شمالی می تواند بر حس اضطرار منتقدانی که می گویند دولت بایدن باید برای چگونگی تعامل با کیم جونگ اون ، رهبر کره شمالی یک راهبرد روشن داشته باشد، می افزاید.

  طبق ادعای سی ان ان این ساختمان با سقف شیروانی، بر سر ورودی های تونلی ساخته شده که به محل ذخیره سازی تسلیحات هسته ای ختم می شوند   این رسانه آمریکایی در ادامه نوشت که تصاویر ماهواره ای را مرکز ماکسار در تاریخ یاز دهم فوریه به ثبت رسانده و متخصصانی در مؤسسه میدل بِری آنها را تحلیل کرده اند.

سی ان ان در ادامه مدعی شده که این تصاویر نشان می دهد که کره شمالی در سال 2020 ساختمان های جدیدی را در سایتی موسوم به یونگ دوک تونگ بنا نهاده است تا طبق ادعای محققان از این طریق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای سی ان ان درباره مخفی کاری کره شمالی در زمینه ذخیره کلاهک های اتمی

ادعای سی ان ان درباره مخفی کاری کره شمالی در زمینه ذخیره کلاهک های اتمی