مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-02سياسي

طرح شهید سلیمانی در کردستان تشدید می شود


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: طرح شهید سلیمانی با هدف شناسایی سریع تر و جداسازای بیماران مشکوک در کردستان اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد داشت.

فرمانده سپاه کردستان خاطرنشان کرد: اجرای طرح شهید سلیمانی نقش مهمی در کاهش آمار مرگ و میر و شناسایی سریع تر افراد ابتلا به این ویروس داشته است.

وی اظهار کرد: با توجه به نقش مهم اجرای طرح شهید سلیمانی در کاهش آمار مرگ و میر ناشی از کرونا، تشدید اجرای این طرح در دستور کار سپاه قرار گرفته است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: در طرح جدید که با عنوان تشدید طرح شهید سلیمانی قرار است در کشور اجرا شود مبنا شناسایی و جداسازی افراد مشکوک با هدف قطع زنجیره کرونا در جمعیت آماری بیشتری است.

وی با بیان اینکه این مبنا گذاشته شده که در حال حاضر 8 هزار نفر در کشور به این بیماری مبتلا هستند، گفت: باید به ازای هر بیمار 10 نفر از اطرافیان آنها تست شوند و در مجموع ظرف یک هفته یک میلیون و 100 هزار نفر مورد آزمایش قرار گیرند.

سردار حسینی اضافه کرد: بعد از تشدید عملیات جداسازی انجام می شود در صورت تحقق این مهم شاهد روند کاهشی در آمار بیماران از 8 هزار نفر به 2 هزار نفر خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شهید سلیمانی در کردستان تشدید می شود

طرح شهید سلیمانی در کردستان تشدید می شود