مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 10:492021-03-02دانش

برنامه زمان بندی اجرای آزمون دکتری گروه علوم پزشکی منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزای دانشجو، برنامه زمان بندی اجرای آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، - برنامه زمان بندی اجرای آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزای دانشجو، برنامه زمان بندی اجرای آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی با انتشار دفترچه راهنمای این آزمون از سوی مرکز سنجش و آموزش پزشکی منتشر شد.

بر این اساس کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی از 29 خرداد ماه 1400 تا 2 تیر ماه 1400 قابل دریافت خواهد بود.

آزمون کتبی دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی نیز سوم، چهارم و پنجم تیر ماه 1400 برگزار می شود.

کلید اولیه سوالات ساعت 18 به بعد روز ششم تیر ماه 1400 منتشر می شود و داوطلبان از ششم تا هشتم تیر ماه 1400 مهلت دارند نسبت به سوالات آزمون خود اعتراض کنند.

همچنین کلید نهایی سوالات نیز از ساعت 18 به بعد 15 تیر ماه منتشر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه زمان بندی اجرای آزمون دکتری گروه علوم پزشکی منتشر شد

برنامه زمان بندی اجرای آزمون دکتری گروه علوم پزشکی منتشر شد