مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:552021-03-02سياسي

تست رایگان کرونا برای افراد نیازمند


شهردار منطقه 17 از اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در محلات منطقه 17 با همکاری کادر درمان وزارت بهداشت، نیروهای بسیج، سپاه ،اعضای شورایاری محلات و شهرداری خبر داد.

- شهردار منطقه 17 از اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در محلات منطقه 17 با همکاری کادر درمان وزارت بهداشت، نیروهای بسیج، سپاه ،اعضای شورایاری محلات و شهرداری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داود لطفی درباره اجرای این طرح در 14 محله این منطقه جنوبی پایتخت، گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برای مقابله با ویروس منحوس کرونا با همکاری کادر درمان وزارت بهداشت، نیروهای بسیج، سپاه ، اعضای شورایاری محلات و نیروهای خانه های سلامت شهرداری منطقه، یک اقدام بی نظیری بود که باعث کنترل این ویروس و کاهش انتقال بین افراد جامعه شده است.

لطفی افزود: شناسایی بیماران کرونایی و انجام اقدامات درمانی و پیشگیرانه برای انتقال ویروس از اهداف اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی است که در قالب پایش ساکنان محلات منطقه 17 به شکل خانه به خانه و تلفنی و ارائه به موقع خدمات درمانی و مراقبتی به اجرا در می آید.

شهردار منطقه 17 گفت: از 5 ماه پیش طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در این منطقه به اجرا رسیده که شهرداری منطقه محیطی را به شکل کاملا مجهز در پنج سرای محله این منطقه در اختیار پایگاه این طرح قرار داد و نیروهای بسیج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست رایگان کرونا برای افراد نیازمند

تست رایگان کرونا برای افراد نیازمند