مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:552021-03-02سياسي

انتقاد 2 نماینده از اعتراض صباغیان به عملکرد قالیباف و هیئت رییسه مجلس


دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از اظهارات نماینده مهریز علیه رییس و هیئت رییسه مجلس انتقاد کرده و تاکید کردند که مجلس چشم و گوش مردم بوده و در مجلس فعلی آزادترین اظهارات انجام می شود.

- دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از اظهارات نماینده مهریز علیه رییس و هیئت رییسه مجلس انتقاد کرده و تاکید کردند که مجلس چشم و گوش مردم بوده و در مجلس فعلی آزادترین اظهارات انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید جلیل میرمحمدی میبدی در جریان جلسه علنی نوبت اول امروز ( سه شنبه) مجلس در اخطاری با استناد به آیین نامه داخلی مجلس، بیان کرد: از بیگانگان ننالم که هر چه با من کرد آشنا کرد؛ بنده عذرخواهی می کنم به دلیل توهین و تهمتی که به ریاست مجلس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی شد.

از روز اول شکل گیری مجلس به فرمایش مقام معظم رهبری و مدال افتخار مجلس انقلابی تهمت ها و حاشیه ها علیه مجلس شکل گرفت و به هر طریقی که توانستند علیه مجلس استفاده کردند.

باورمان نمی شد که خودمان به خلاف و به شکل تهمت علیه مجلس صحبت کنیم، بنده از نمایندگان سوال می کنم اگر بخواهیم چند نماینده شاخص که بیشترین تذکر، بیشترین طرح ها و بیشترین تریبون را در اختیار دارند را نام ببرند، از آقای صباغیان نام نمی برند؟ وی در ادامه اظهار کرد: بنده از صحبت های آقای صباغیان در خصوص وجود م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد 2 نماینده از اعتراض صباغیان به عملکرد قالیباف و هیئت رییسه مجلس

انتقاد 2 نماینده از اعتراض صباغیان به عملکرد قالیباف و هیئت رییسه مجلس