مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:552021-03-02سياسي

اولین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی برگزار شد


اولین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور و اعضای ستاد برگزار شد.

- اولین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور و اعضای ستاد برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، در این جلسه ضمن تشریح آخرین وضعیت انتخاباتی کشور، شرح وظایف اعضای ستاد مرکزی و ستادهای استانی و شهرستانی بررسی و تصویب گردید.

همچنین در این جلسه اصول و راهبردهای اصلی ستاد مرکزی و اولویت های ستاد در پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخابات بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

اعضای ستاد مرکزی دادستان کل کشور (رییس ستاد)؛ معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه (دبیر ستاد)؛ نمایندگان شورای نگهبان، وزارت کشور، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، بسیج مستضعفان، سازمان قضایی نیروهای مسلح و صدا و سیما؛ رییس کل دادگستری استان تهران و دادستان عمومی و انقلاب تهران و رییس سازمان بازرسی کل کشور می باشند که یا شخصا و یا نماینده تام الاختیار آنها در جلسات ستاد مرکزی حضور خواهند یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی برگزار شد

اولین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی برگزار شد