مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:402021-03-02سياسي

مهمترین اقدام روانشناسان، پیشگیری و تقویت مهارت های ارتباطی در اجتماع است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد حاتمی رییس سازمان نظام روا ن شناسی و مشاوره در مراسم افتتاحیه مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره کمیته امداد امام خمینی ره که صبح امروز سه شنبه دوازدهم اسفند ماه سال جاری در سالن فجر کمیته امداد برگزار شد، - حاتمی گفت: علم روانشناسی با تغییر و تحولات گسترده ای همراه بوده و مهمترین اقدام روانشناسان، مقوله پیشگیری و تلاش برای تقویت مهارت های ارتباطی در اجتماع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد حاتمی رییس سازمان نظام روا ن شناسی و مشاوره در مراسم افتتاحیه مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره کمیته امداد امام خمینی ره که صبح امروز سه شنبه دوازدهم اسفند ماه سال جاری در سالن فجر کمیته امداد برگزار شد، اظهار کرد: علم روانشناسی با تغییر و تحولات گسترده ای همراه بوده و مهمترین اقدام روانشناسان، مقوله پیشگیری و تلاش برای تقویت مهارت های ارتباطی در اجتماع است.

وی اضافه کرد: روانشناسی علمی است که معنا و مفهوم عمیقی دارد و استفاده درست از این علم تأثیرات مهمی، چون کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و بهبود مهارت های ارتباطی به جا خواهد گذاشت.

رییس سازمان روانشناسی کشور تصریح کرد: برای ارائه هر چه بهتر خدمات مشاوره و روانشناسی باید اطلاعات دقیقی از جامعه هدف خود در اختی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین اقدام روانشناسان، پیشگیری و تقویت مهارت های ارتباطی در اجتماع است

مهمترین اقدام روانشناسان، پیشگیری و تقویت مهارت های ارتباطی در اجتماع است