مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-02سياسي

جلوی قاچاق سیمان از استان بوشهر گرفته شود


نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تأمین نیازهای استان به سیمان توسط کارخانه های استان گفت: باید جلوی قاچاق سیمان از استان بوشهر گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم رضایی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد کمبود سیمان در دشتستان اظهار داشت: از ابتدای فعالیت نمایندگی خود با حساسیت پیگیر موضوع سیمان شهرستان دشتستان بوده ایم و راجع به موضوع کمبود سیمان نیز مذاکراتی با مدیران مربوطه از جمله وزیر صنعت داشته ام و مطالبات مردم را منتقل کرده ام.

وی اضافه کرد: در استان بوشهر سه کارخانه تولید سیمان داریم که روزانه حدود 10 هزار تن تولید دارند و میزان تولید این کارخانه ها چند برابر نیازهای استان است.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از مشکلات اصلی در استان بوشهر قاچاق سیمان به خارج از استان است که با توجه به کمبود سیمان در بازار استان باید جلوی این قاچاق گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه تأمین نیاز داخل کشور و نیاز داخل استان به سیمان باید در اولویت کارخانه های تولیدی باشد افزود: طرفدار صادرات هستم ولی در مورد سیمان و فولاد و… عقیده دارم سیمان و فولاد به عنوان یکی از ماده های اولیه توسعه زیرساخت های کشور، باید ابتدا نیازهای داخل را تأمین کنند و سپس صادر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوی قاچاق سیمان از استان بوشهر گرفته شود

جلوی قاچاق سیمان از استان بوشهر گرفته شود