مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-02سياسي

نظر مخالفان FATF در حال تغییر است


حضور دولتی ها در مجمع و توضیحات آنها برای رفع ابهامات توانسته شرایط تغییر نظر مخالفانی را که به دلیل داشتن ابهام از سرانجام پیوستن ایران بر مواضع مخالف خود اصرار داشتند، - حضور دولتی ها در مجمع و توضیحات آنها برای رفع ابهامات توانسته شرایط تغییر نظر مخالفانی را که به دلیل داشتن ابهام از سرانجام پیوستن ایران بر مواضع مخالف خود اصرار داشتند، فراهم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق نوشت: با نزدیک شدن به زمان اعلام نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره لوایح FATF، در حالی که مخالفان دولت در تلاش برای ردشدن آنها در مجمع هستند، حضور دولتی ها در مجمع و توضیحات آنها برای رفع ابهامات توانسته شرایط تغییر نظر مخالفانی را که نه به دلیل منافع حزبی بلکه به دلیل داشتن ابهام از سرانجام پیوستن ایران بر مواضع مخالف خود اصرار داشتند، فراهم کند.

البته پیش از این نیز احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از مخالفان سرسخت این لوایح گفته بود: اگر ثابت شود که تصویب این لوایح در حد یک نفس کشیدن وضع مردم را بهتر می کند، رأی می دهم.

هرچند اصولگرایان مجلس هم بی کار ننشسته اند و مجتبی ذوالنوری به عنوان رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس که در جلسات مجمع حضور داشته، از مجمع درخواست کرده تا CFT و پالرمو به منظور بررسی مجدد به مجلس برگردد که البته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر مخالفان FATF در حال تغییر است

نظر مخالفان FATF در حال تغییر است