مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-02سياسي

رسانه انقلابی باید حضور جریان ساز و تاثیرگذار داشته باشد


جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم گفت: رسانه انقلابی باید حضور جریان ساز و تاثیر گذار داشته باشد تا بتواند در جهت آرمان های انقلاب حرکت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سرهنگ محمد رضا موحد درجمع خبرنگاران گفت: انقلاب اسلامی یک راهبرد جدید از طریقه حکمرانی را ارائه داد که طبق فرمایش مقام معظم رهبری این سیره پنج گام دارد که ما در گام سوم که دولت انقلابی است متوقف شده ایم و قطعا بحث رسانه و فضای مجازی در تبیین انقلاب بسیار موثر خواهد بود.

وی افزود: عاملی که دشمن از آن بیم دارد اسلام انقلابی، رسانه انقلابی، پاسدار انقلابی، حوزه انقلابی و رفتار انقلابی است وگرنه در عربستان نیز اسلام وجود دارد، اما این انقلاب اسلامی مهم ترین هدفش رساندن پرچم انقلاب به دست امام زمان (عج) است که این لازمه ظهور دولت انقلابی و اتحاد انقلابی بین مردم ومسئولین است.

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم بیان کرد: ما امروز باید هرچه در توان داریم از جمله رسانه ای که در اختیار داریم مردم را هدایت کنیم که با یک انتخاب صحیح انشالله بتوانیم شاهد دولت انقلابی باشیم.

ما باید در درجه اول مردم را در جهت حضور پرشور در انتخابات تشویق نموده و نیز ضمن معرفی شاخص هایی که مدنظر مقام معظم رهبری است برای انتخاب اصلح؛ نقشه و توطئه دشمنان را بار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه انقلابی باید حضور جریان ساز و تاثیرگذار داشته باشد

رسانه انقلابی باید حضور جریان ساز و تاثیرگذار داشته باشد