مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:302021-03-02دانش

نفرات برتر مسابقه ملی ساختمان در بوشهر مشخص شدند


نخستین مسابقه مقررات ملی ساختمان به میزبانی انجمن علمی عمران دانشگاه پیام نور و سازمان نظام مهندسی ساختمان بوشهر برگزارشد و نفرات برتر مشخص شدند.

- عضو هیات علمی رشته عمران این دانشگاه گفت: انجمن علمی و پژوهشی مهندسی عمران، نقشه برداری و مدیریت پروژه دانشگاه پیام نور استان بوشهر با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهردر جهت افزایش مشارکت و رقابت دانشجویان و فارغ التحصیلان در فعالیت های علمی جمعی و نهادینه ساختن این فعالیت ها و همچنین ترویج اصول معماری و شهرسازی و رشد آگاهی عمومی نسبت به آن، نخستین مسابقه مقررات ملی ساختمان را به صورت مجازی برگزار کرد.

مهندس نرگس مقدسی افزود: این مسابقه به مناسبت بزرگداشت روز مهندس و به صورت مجازی برگزار شد که 130 دانش آموز، دانشجو و فارغ التحصیل از دانشگاه ها و مدارس سراسر کشور به صورت مجازی و در سه گرایش عمران، معماری و نقشه برداری به رقابت پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر، وی در خصوص نفرات برتر این مسابقه علمی گفت: در بخش دانشجویی دانشگاه های پیام نور مرکز بوشهر، پیام نور مرکز گناوه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان، دانشگاه آزاد اسلامی تهران واحد مرکز، دانشگاه قم ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردکان یزد، دانشگاه الزهرا بوشهر،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرات برتر مسابقه ملی ساختمان در بوشهر مشخص شدند

نفرات برتر مسابقه ملی ساختمان در بوشهر مشخص شدند