مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:302021-03-02سياسي

برگزاری جشن نیکوکاری در آستانه سال 1400 + جزییات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا عسگریان با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در آستانه سال جدید اظهار کرد: از سالهای قبل این سنت حسنه و این جشن از سوی کمیته امداد با همکاری و مشارکت صدا و سیما برگزار شده است.

- معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد درباره جزییات برگزاری جشن نیکوکاری در آستانه سال جدید توضیح داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، علیرضا عسگریان با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در آستانه سال جدید اظهار کرد: از سالهای قبل این سنت حسنه و این جشن از سوی کمیته امداد با همکاری و مشارکت صدا و سیما برگزار شده است.

وی تصریح کرد: البته از دو ماه پیش به صورت غیررسمی جشن نیکوکاری با مشارکت دستگاه ها و سازمانها در حوزه مسئولیت اجتماعی آنها آغاز شده و کمکهایی را به جامعه هدف کمیته امداد داشته اند.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد گفت: برهمین اساس جشن نیکوکاری از روز 14 اسفندماه همزمان با سالروز تشکیل کمیته امداد آغاز خواهد شد و این جشن به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

عسگریان با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای برگزاری جشن نیکوکاری در سالجاری گفت: با توجه به ایام کرونا این جشن با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد ضمن اینکه پایگاه های کمیته امداد امسال در سطح شهر مستقر نخواهند شد و کمکها از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن نیکوکاری در آستانه سال 1400 + جزییات

برگزاری جشن نیکوکاری در آستانه سال 1400 + جزییات