مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-02سياسي

محدودیت ترددی نوروز باید در شهرهای قرمز، نارنجی و زرد اجرا شود


اگر برای نوروز وضعیت در استان ها و شهرهایی قرمز، نارنجی و زرد بود باید حتماً محدودیت هایی اعمال شود که البته از نظر گردشگری، اقتصادی و تجاری مردم آنجا را دچار اشکال می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه نشست شصت و دومین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور که با حضور دستگاه های ذی ربط در سالن پیامبر اعظم (ص) در محل وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه مباحث و موضوعاتی که مطرح شد نشان از این است که در حوزه های مختلف پیگیری های مناسبی انجام گرفته است گزارشی در خصوص عملکرد نیروی انتظامی در بحث نظارت و بازرسی ها بود که آمار و ارقامی که ارائه شد نشان از جدیت این نیروها در کار دارد.

وزیر کشور به گزارش سایت قطره و به نقل ازاصناف اشاره کرد و افزود: همکاری ها و فعالیت هایی که اصناف در حوزه نظارت دارند و همکاری های که صنوف با ما داشتند قابل تقدیر است و امیدواریم این روابط، همکاری ها و هماهنگی ها ادامه داشته باشد.

رحمانی فضلی به بحث در خصوص بررسی در مورد تأمین کالا و نظارت بر قیمت ها، برای نوروز و ماه رمضان و ذخیره سازی اشاره کرد و افزود: دستگاه های متولی گزارشی که از ذخیره سازی دادند گزارش بسیار خوبی بود و هیچ گونه نگرانی نداریم؛ در مورد تعیین قیمت ها و نظارت هایی که انجام می شود و تنظیم بازار بخصوص برای کالاهای اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت ترددی نوروز باید در شهرهای قرمز، نارنجی و زرد اجرا شود

محدودیت ترددی نوروز باید در شهرهای قرمز، نارنجی و زرد اجرا شود