مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-02پزشكي

مداخله بهنگام؛ کلید طلایی پیشگیری از طلاق


امروزه مداخله بهنگام، کلید طلایی پیشگیری از طلاق است؛ چرا که پس از تخریب پایه های زندگی، مشاوره کارآیی ندارد و حضور افراد غیرمتخصص نیز به لحاظ علمی در دفاتر به عنوان مشاور، - مشکل ساز شده است.

طلاق یکی از معضلاتی است که حجم بسیار زیادی از پرونده های مطرح شده در محاکم قضایی را به خود اختصاص داده است؛ در حالی که بسیاری از مشکلات ایجاد شده بین زوجین با انجام مشاوره با متخصصان فن، قابل حل است.

پیچیدگی های زندگی نوین، تغییرات سریع و دگرگونی های موجود، موجب شده سطح سلامت روان در جامعه کنونی کاهش یافته و نیاز به مشاوره برای ارتقای سلامت روان، امری اجتناب ناپذیر باشد.

ساماندهی مراکز مشاوره در زنجان رییس نظام روان شناسی استان زنجان در رابطه با افرادی که از سازمان بهزیستی مجوز راه اندازی مراکز مشاوره به خصوص در بخش طلاق گرفته اند، اظهار می کند: طبق نامه ابلاغ شده از سوی معاونت توان بخشی سازمان بهزیستی، همه افرادی که خدمات مشاوره ای ارائه می کنند، باید از نظام روان شانسی مجوز لازم را کسب کنند و پس از تایید صلاحیت، اجازه فعالیت خواهند داشت.

اباذر چراغی با بیان اینکه اکثر مسئولان فنی مراکز مشاوره استان دارای دکتری تخصصی هستند که پس از جمع بندی مدارک آنان تا پایان امسال از طریق نظام روان شناسی استان به نظام روان شناسی کشور برای مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مداخله بهنگام؛ کلید طلایی پیشگیری از طلاق

مداخله بهنگام؛ کلید طلایی پیشگیری از طلاق