مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 06:552021-03-02اقتصادي

یک هفته تا ده روز دیگر پروژه ساماندهی معابر مسکن مهر شوشتر فعال تر می شود


سر پرست معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در خصوص غیرفعال بودن پروژه ساماندهی معابر مسکن مهر شوشتر گفت: با پرداخت بخشی از مطالبات پیمانکار تا 10 روز آینده پروژه فعال تر از گذشته خواهد شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شوشتر، مخاطبان ما در پیام هایی از غیرفعال شدن پروژه ساماندهی معابر مسکن مهر این شهرستان گلایه داشتند.

این پروژه پس از اینکه بیش از یک دهه غیرفعال بود، در ماه های گذشته با انتخاب پیمانکاران جدید شروع به کار کرده بود که مجدداً پس از گذشت چند هفته متوقف شد.

اما در این خصوص سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: ظرف یک هفته تا 10 روز آینده بخشی از مطالبات پیمانکاران مسکن مهر شوشتر پرداخت خواهد شد و پروژه بسیار فعال تر از گذشته ادامه پیدا می کند.

محمد حسین پناهی فر اظهار کرد: البته روز گذشته از پیمانکار خواستیم پروژه را مجدداً فعال کرده و از منابع خود استفاده کند، که این اتفاق افتاده و انشاءالله با تزریق منابع مالی در روزهای آتی با قدرت بیشتری عملیات ساماندهی معابر انجام خواهد شد.

وی با اشاره به جذب اعتبارات مناسب در مسکن مهر بیان کرد: در سال 96 مبلغ دو میلیارد تومان، در سال 97 مبلغ 2 میلیارد و 700 میلیون تومان و در سال 98 مبلغ 7 میلیارد و 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هفته تا ده روز دیگر پروژه ساماندهی معابر مسکن مهر شوشتر فعال تر می شود

یک هفته تا ده روز دیگر پروژه ساماندهی معابر مسکن مهر شوشتر فعال تر می شود