مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 06:502021-03-02اقتصادي

تب و تاب بازار لاستیک خوابیده است / قیمت ها پایین می آید


رییس اتحادیه لاستیک فروشان و پنچرگیران اهواز گفت: لاستیک به میزان زیاد وجود دارد و فقط مقداری لاستیک های 13 اینچ (پراید و تیبا) با کمبود مواجه است.

- ایسنا/خوزستان رییس اتحادیه لاستیک فروشان و پنچرگیران اهواز گفت: لاستیک به میزان زیاد وجود دارد و فقط مقداری لاستیک های 13 اینچ (پراید و تیبا) با کمبود مواجه است.

قدرت الله اروجنی در گفت وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت لاستیک خودرو در بازار اهواز اظهار کرد: وضعیت بازار لاستیک در اهواز مناسب است؛ تب و تاب خرید لاستیک خوابیده است و قیمت لاستیک های دولتی به قیمت بازار آزاد بسیار نزدیک شده است.

وی گفت: در پنج ماه گذشته لاستیک ارزان بود اما رفته رفته شرکت ها ابتدا 30 درصد افزایش قیمت انجام دادند و در دی ماه نیز لاستیک شامل 50 درصد افزایش قیمت شد.

رییس اتحادیه لاستیک فروشان و پنچرگیران اهواز با اشاره به نزدیک شدن قیمت لاستیک دولتی به قیمت لاستیک آزاد افزود: با توجه به شرایط به وجود آمده در بازار لاستیک، امید است که قیمت لاستیک کاهش یابد؛ نزدیک شدن نرخ دولتی و آزاد به یکدیگر، نشانه خوبی است.

اروجنی تصریح کرد: در بازار لاستیک فراوانی رخ داده است و لاستیک به میزان زیاد وجود دارد و تنها بازار لاستیک های 13 اینچ (پراید و تیبا) مقداری با کمبود مواجه است که اگر کارخانه های تولیدکننده لاستیک، تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تب و تاب بازار لاستیک خوابیده است / قیمت ها پایین می آید

تب و تاب بازار لاستیک خوابیده است / قیمت ها پایین می آید