مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 05:402021-03-02دانش

به صورت قطعی تا پایان سال 1100 قزوینی واکسن دریافت می کنند


رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: تا پایان سال دُز مشخصی از واکسن کرونا برای استان قزوین در نظر گرفته نشده و به صورت قطعی می توان گفت 1100 نفر واکسن را دریافت می کنند و درصورتی که واکسن سینوفارم وارد استان شود 1500 نفر دیگر نیز به این تعداد اضافه می شوند.

- ایسنا/قزوین رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: تا پایان سال دُز مشخصی از واکسن کرونا برای استان قزوین در نظر گرفته نشده و به صورت قطعی می توان گفت 1100 نفر واکسن را دریافت می کنند و درصورتی که واکسن سینوفارم وارد استان شود 1500 نفر دیگر نیز به این تعداد اضافه می شوند.

پیمان نامدار در گفت وگو با ایسنا با اشاره به واکسیناسیون کرونا در قزوین، تصریح کرد: با توجه به جمعیت استان قزوین طبق برآورد ما بر اساس سند ملی واکسیناسیون حدود 500 هزار نفر قزوینی واجد شرایط دریافت واکسن هستند، تاکنون 105 واکسن تزریق شده است و 100 دز واکسن نیز در انتظار تزریق است که این میزان بین جانبازان، اهالی خانه سالمندان و کادر درمان توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه افرادی که در استان قزوین واکسن دریافت کردند در وضعیت خوبی به سر می برند؛ خاطرنشان کرد: به زودی 250 هزار دز واکسن سینوفارم وارد کشور می شود که بین استان ها تقسیم خواهد شد تا پایان سال دُز مشخصی برای استان قزوین در نظر گرفته نشده و به صورت قطعی 1100 نفر وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به صورت قطعی تا پایان سال 1100 قزوینی واکسن دریافت می کنند

به صورت قطعی تا پایان سال 1100 قزوینی واکسن دریافت می کنند