مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 01:352021-03-01ورزشي

آینده خوبی در انتظار ورزش های کارگری استان کردستان است


دبیر هیات ورزش های کارگری استان کردستان با یادآوری کسب مقام های برتر کشوری توسط ورزشکاران استان، گفت: آینده خوبی در انتظار ورزش های کارگری استان کردستان است.

- فاتح بدری دبیر هیات ورزش های کارگری استان کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج در زمینه وضعیت رشته وزنه برداری کارگری اظهار کرد: به طور کلی وضعیت این رشته در استان کردستان چه آزاد و چه کارگری وضعیت خوب و مناسبی بوده و در سطح کشور نیز حرف برای گفتن داشته و دارد.

  وی افزود: به دلیل شیوع ویروس فردی نسبت به آمادگی خود اقدام نموده و یا به صورت ویژه و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی زیر نظر مربیان خود تمرین های ورزشی را ادامه می دهند.

دبیر هیات ورزش های کارگری استان کردستان بیان کرد: مسابقات وزنه برداری قهرمانی کارگران کشور هر سال در دو رده لیگ 1 و 2 در یکی از استان ها برگزار می شود.

  وی خاطزنشان کرد: کردستان در اولین حضور خود در آبان 96 در شهر تهران با حضور 18 استان و با کسب 131 امتیاز عنوان اول کشور و صاحب مدال طلای تیمی مسابقات شد و در سال 97 نیز در شهر اصفهان و با حضور 16 استان کردستان نایب قهرمان این مسابقات شد.

  بدری در خصوص مشکلات و دغدغه های موجود در رشته وزنه برداری کارگری گفت: مشکلات این بخش بیشتر مالی بوده و تجهیزات به روز و سالن اختصاصی نیز یکی دیگر از مشکلات اصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده خوبی در انتظار ورزش های کارگری استان کردستان است

آینده خوبی در انتظار ورزش های کارگری استان کردستان است