مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 23:402021-03-01اجتماعي

آموزش بازماندگان از تحصیل در 15 استان


مدیر آموزش الکترونیکی و از راه دور آموزش و پرورش با اشاره به اجرای طرح آشتی با آموزش ( آبا ) به عنوان یکی از بسته های تحولی به منظور جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل در دوره متوسطه گفت: - مدیر آموزش الکترونیکی و از راه دور آموزش و پرورش با اشاره به اجرای طرح آشتی با آموزش ( آبا ) به عنوان یکی از بسته های تحولی به منظور جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل در دوره متوسطه گفت: تاکنون طرح در 15 استان، 54 منطقه و 81 مدرسه آموزش از راه دورِ مجری در 117 کلاس اقماری (52 کلاس تجهیز شده) در حال اجراست، این در حالیست که 2248 دانش آموز با حمایت خیرین جذب شده اند.

گودرز شاهمرادی در گفت وگو با ایسنا، به زمینه و علل شکل گیری و اجرای طرح آشتی با آموزش ( آبا) اشاره و اظهار کرد: یکی از مسائل مهم و اساسی آموزش و پرورش، موضوع کودکان و نوجوانان بازمانده یا تارک تحصیل و به عبارتی پایین بودن نرخ پوشش تحصیلی در برخی از مناطق به ویژه در مناطق کمترتوسعه یافته، مرزی و روستایی است.

وی اساسی ترین علل بازماندگی و ترک تحصیل را به دلیل مشکلات فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، نبود امکانات آموزشی و غیره عنوان کرد.

مدیر آموزش الکترونیکی و از راه دور آموزش و پرورش ادامه داد: در سنوات گذشته آموزش و پرورش تمام مساعی خود را برای جذب دانش آموزان از طرق مختلف چون تاسیس مدارس جدید، ایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش بازماندگان از تحصیل در 15 استان

آموزش بازماندگان از تحصیل در 15 استان