مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 23:302021-03-01بين الملل

کاخ سفید: حق مجازات «بن سلمان» را محفوظ می دانیم


پس از افشای گزارش محرمانه درباره دست داشتن، ولیعهد سعودی در ترور «جمال خاشقچی» روزنامه نگار منتقد سعودی، سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که واشنگتن حق مجازات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، جنیفر ساکی سخنگوی کاخ سفید، شامگاه امروز (دوشنبه)، در اظهاراتی به مجازات محمد بن سلمان ، ولی عهد سعودی اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز ، سخنگوی کاخ سفید در این خصوص گفت: طبیعتا، حق اتخاذ هر گونه اقدام در زمان و به روشی که آن را خودمان انتخاب می کنیم، محفوظ می داریم .

جنفیر ساکی در ادامه گفت: در تاریخ، رییس جمهور های دموکرات و جمهوری خواه آمریکا، معمولا، سران دولت کشور هایی را که با آن ها روابط دیپلماتیک داشتیم، مجازات نکردند .

این اظهارات پس از آن است که دولت آمریکا، جمعه، درباره قتل جمال خاشقچی منتقد سعودی و ستون نویس روزنامه واشنگتن پُست گزارشی منتشر کرد که نشان می داد این ترور با دستور مستقیم محمد بن سلمان، ولی عهد سعودی انجام شده است.

این گزارش که دفتر اطلاعات ملی آمریکا آن را منتشر کرد، حاکی از آن بود که محمد بن سلمان مجوز عملیاتی برای دستگیری یا قتل جمال خاشقچی را صادر کرده است.

در بخشی از این گزارش آمده بود: ارزیابی ما این است که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی مجوز انجام عملیاتی در استانبول ترکیه برای دستگیری یا قتل روزنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاخ سفید: حق مجازات «بن سلمان» را محفوظ می دانیم

کاخ سفید: حق مجازات «بن سلمان» را محفوظ می دانیم