مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 21:102021-03-01سياسي

امانتدار رای مردم خواهیم بود


رییس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 28 خرداد 1400 امانتدار رای مردم در استان سمنان هستیم.

- حبیب الله خجسته پور عصر دوشنبه در همایش نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان افزود: در 28 خرداد 1400 ، دو انتخابات در استان سمنان برگزار خواهد شد که این رویداد مهم سیاسی از ابعاد مختلف دارای اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات پیش رو اولین انتخابات قرن آینده و انتخابی است که بعد از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با گام دوم انقلاب است و مردم جهان منتظر هستند که واکنش مردم ایران به این انتخابات چه خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: مردم جهان منتظر خواهند بود که آیا این انتخابات در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد؟ و یا مردم کشورمان همچنان پای آرمان های انقلاب اسلامی هستند؟ و مشارکت مردم در انتخابات 1400 چگونه خواهد بود؟ خجسته پور تصریح کرد: در 28 خرداد همزمان دو انتخابات مهم به عنوان ملی ترین و محلی ترین انتخابات را پیش رو خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: در انتخابات پیش رو یک حوزه انتخابیه به وسعت یک کشور که مردم برای انتخابات رییس جمهوری مشارکت خواهند کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امانتدار رای مردم خواهیم بود

امانتدار رای مردم خواهیم بود