مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 20:502021-03-01سياسي

کسی که به اعتماد لطمه بزند، صلاحیت نظارت بر انتخابات را ندارد


رییس هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمان با اشاره به اهمیت کار ناظران بر انتخابات تصریح کرد: ناظرین در سطح استان کرمان را در طول سال چندین نوبت آموزش می دهیم و این افراد رها نمی شوند.

- ایسنا/کرمان رییس هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمان با اشاره به اهمیت کار ناظران بر انتخابات تصریح کرد: ناظرین در سطح استان کرمان را در طول سال چندین نوبت آموزش می دهیم و این افراد رها نمی شوند.

به عنوان مثال فردی که در انتخابات قبل تخلفی کرد، از گردونه نظارت خارج شده و کسی که به اعتماد لطمه بزند، دیگر صلاحیت ندارد در دوره های بعدی کار نظارت را انجام بدهد.

حجت الاسلام علی توکلی شامگاه 11 اسفندماه با اشاره به نظارت بر انتخابات اظهار کرد: نظارت به معنای پایش است و به دلیل اهمیت انتخابات و اینکه سلامت انتخابات نقش مهمی در اعتمادسازی عمومی دارد، امر نظارت وجود دارد و باید عده ای باشند که قوانین مربوط به انتخابات را در نظر گرفته و اقدامات برگزاری انتخابات را از ابتدا تا انتهای اعلام نتایج پایش کنند تا تخلفی صورت نگیرد و از قانون فراتر نروند.

وی افزود: شورای نگهبان ورای سه قوه است و با آزادی عمل و بدون غرض ورزی روند انتخابات را کنترل و نظارت می کند تا در کمال صحت برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسی که به اعتماد لطمه بزند، صلاحیت نظارت بر انتخابات را ندارد

کسی که به اعتماد لطمه بزند، صلاحیت نظارت بر انتخابات را ندارد