مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 20:302021-03-01اقتصادي

کاهش چشمگیر محبوبیت دولت ائتلافی آلمان به دلیل بدعهدی ها در دوران کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هفته نامه اشپیگل در مطلبی نوشت: موج سوم کرونا در آلمان آغاز شده و بحران کرونا به سمت نقطه اوج جدیدی پیش می رود.

- نتایج یک نظر سنجی از کاهش چشمگیر میزان رضایتمندی شهروندان از کار دولت ائتلافی آلمان به ویژه وزیر بهداشت به دلیل بدعهدی در عمل به وعده های کرونایی خود خبر می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، هفته نامه اشپیگل در مطلبی نوشت: موج سوم کرونا در آلمان آغاز شده و بحران کرونا به سمت نقطه اوج جدیدی پیش می رود.

در این شرایط دولت آلمان و اعضای کابینه که سال گذشته روند صعودی محبوبیت را طی می کردند، حالا به صورت فزاینده ای محبوبیت خود را از دست می دهند.

در این میان نتیجه یک نظر سنجی نشان می دهد که ینز اشپاهن ، وزیر بهداشت آلمان بیش از دیگر سیاستمداران در این کشور با کاهش محبوبیت مواجه شده است.

اشپاهن در ماه دسامبر در جایگاه دومین مقام آلمانی بعد از آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان قرار گفته بود و حتی به عنوان نامزد صدر اعظمی آینده هم مطرح شده بود.

اما حالا وی به جایگاه 6 در بین محبوبترین سیاستمداران آلمانی در دولت فدرال تنزل پیدا کرده است.

علی رغم سیاست ناموفق کمیسیون اروپا برای خرید واکسن کرونا اشپاهن به شهروندان وعده داده بود که تا پایان سه ماهه دوم سال جاری میلادی به هر شهروند دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش چشمگیر محبوبیت دولت ائتلافی آلمان به دلیل بدعهدی ها در دوران کرونا

کاهش چشمگیر محبوبیت دولت ائتلافی آلمان به دلیل بدعهدی ها در دوران کرونا