مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 20:202021-03-01سياسي

تاکید نماینده ولی فقیه بر لزوم مقابله با بیماری سالک در دامغان


 رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از تشدید نظارت ها بر صنوف و رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام منتهی به شب عید خبر داد.

- ایسنا/سمنان  رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از تشدید نظارت ها بر صنوف و رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام منتهی به شب عید خبر داد.

دکتر نوید دانایی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با تقدیر از حمایت های آیت الله شاهچراغی و ائمه جمعه و جماعات و روحانیت استان از حوزه سلامت، اظهار کرد: انتظار می رود که مردم و صنوف در ایام آخر سال با حساسیت بیشتری پروتکل ها را رعایت کنند.

وی با اشاره به خیز چهارم بیماری کرونا در کشور و تغییر رنگ وضعیت کرونایی در تعدادی از شهرستان های استان از جمله شهرستان دامغان از زرد به نارنجی و همچنین ارائه گزارشی از میزان مبتلایان، بیماران بستری و سرپایی و همچنین موارد روزانه ابتلا در مجموعه تحت پوشش دانشگاه، گفت: در حال حاضر با توجه به روزهای پایانی سال و در پیش بودن سال جدید و انجام خرید های سال نو باعث ازدحام در مراکز خرید شده و این موضوع نگرانی شدیدی را در ایجاد خیز چهارم بیماری به وجود آورده است.

از یک سو اهمیت مسائل اقتصادی صنوف مختلف و از سوی دیگر عدم رعایت نکات بهداشتی در برخی از اماکن عمومی و خرید باعث نگرانی بیش از پیش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید نماینده ولی فقیه بر لزوم مقابله با بیماری سالک در دامغان

تاکید نماینده ولی فقیه بر لزوم مقابله با بیماری سالک در دامغان