مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 20:152021-03-01اقتصادي

توقف خام فروشی نهاده های دامی به تولید کنندگان دام و طیور


رییس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: مدیریت توزیع نهاده های دامی نیاز به برنامه ریزی دارد و کارگروه نظارتی وظیفه برنامه ریزی آن را بر عهده دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اکبر فتحی در جلسه ای با اعضای هیأت مدیره اتحادیه دامداران با بیان اینکه تامین نهاده های دامی در شرایط سختی انجام می شود، اظهار داشت: جامعه به عنوان مصرف کننده همواره کنار نظام و دولت قرار گرفته و با درک شرایط اقتصادی مملکت فشارهای موجود را تحمل کرده است.

وی افزود: دولت برای تامین نهاده های دامی با ارز دولتی ، 4 میلیارد و 200 میلیون دلار هزینه کرده است که تامین همین ارز زمانبر بوده و کار ساده ای نیست.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان به مشکلات بخش تولید اشاره کرد و گفت: علاوه بر جامعه مصرف کننده، تولیدکنندگان بخش کشاورزی برای تامین مواد اولیه تولیدات خود، مخصوصاً نهاده های دامی با مشکلات مالی مواجه هستند و ارزش تولیدات از هزینه های تولید کمتر است.

فتحی به تشکیل کارگروهی برای نظارت بر نحوه فروش نهاده های دامی توسط تعاونی ها تاکید کرد و گفت: باید پس از خرید نهاده های دامی توسط اتحادیه ها و فروش آن به تعاونی ها، اقداماتی در جهت نظارت به شیوه فروش تعاونیها انجام گیرد تا نهاده های دامی دقیقاً به دست دامداران و مرغداران برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف خام فروشی نهاده های دامی به تولید کنندگان دام و طیور

توقف خام فروشی نهاده های دامی به تولید کنندگان دام و طیور