مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 19:402021-03-01سياسي

مرتضی نبوی: دولت معتقد است در صورت پذیرش FATF باز هم می توانیم تحریم ها را دور بزنیم


«برخی کشورها با تحفظ و شروطی، به FATF پیوسته اند، ما هم می توانیم در مجمع تشخیص چنین کاری انجام دهیم، این یک راه است، یک راه دیگر هم اینکه رأی شفاف به عدم پذیرش بدهیم؛ - نبوی عضو مجمع تشخیص گفت: برخی کشورها با تحفظ و شروطی، به FATF پیوسته اند، ما هم می توانیم در مجمع تشخیص چنین کاری انجام دهیم، این یک راه است، یک راه دیگر هم اینکه رأی شفاف به عدم پذیرش بدهیم؛ هر چه باشد منافع ملی را در نظر می گیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سید مرتضی نبوی عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام در برنامه جهان آرا گفت: اگر همین الان FATF و کنوانسیون ها را بپذیریم تغییری ایجاد نمی شود چون تحریم ها مسئله ای جدا هستند بنابراین می توان شرط برداشته شدن تحریم ها را برای اقدام به پیوستن ایران قرار دهیم.

نبوی افزود: مقامات دولت معتقدند در صورت پذیرش و پیوستن ایران به FATF باز هم می توانیم تحریم ها را دور بزنیم البته الان هزینه این کار بالاتر است.

عضو مجمع تشخیص گفت: برخی کشورها با تحفظ و شروطی، به FATF پیوسته اند، ما هم می توانیم در مجمع تشخیص چنین کاری انجام دهیم، این یک راه است، یک راه دیگر هم اینکه رأی شفاف به عدم پذیرش بدهیم؛ هر چه باشد منافع ملی را در نظر می گیریم.

نبوی گفت: برخی از نهاد FATF با افراد در داخل ایران تماس می گیرند و یک سری اطلاعات محرمانه ما در قضایای هسته ای و غیر آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرتضی نبوی: دولت معتقد است در صورت پذیرش FATF باز هم می توانیم تحریم ها را دور بزنیم

مرتضی نبوی: دولت معتقد است در صورت پذیرش FATF باز هم می توانیم تحریم ها را دور بزنیم