مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 19:152021-03-01سياسي

دولت در توسعه هتل کاروانسراها حرکتی هوشمندانه را رقم زد


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: دولت در استفاده از اقتصاد مردمی و توسعه هتل کاروانسراها حرکتی هوشمندانه را رقم زد.

- ایسنا/مرکزی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: دولت در استفاده از اقتصاد مردمی و توسعه هتل کاروانسراها حرکتی هوشمندانه را رقم زد.

علی اصغر مونسان شامگاه 11 اسفندماه در آیین افتتاح هتل کاروانسرای دودهک دلیجان با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید نسبت به مرمت کاروانسراها اهتمام ویژه ورزید و هتل کاروانسراها به مجموعه گردشگری کشور افزوده شدند، افزود: استفاده از اقتصاد مردمی برای مرمت یک بنای تاریخی و قرار گرفتن این بنا در اختیار حوزه گردشگری کشور، در واقع یک حرکت هوشمندانه از سوی دولت بود که به انجام رسید.

وی با بیان اینکه مسلما با بودجه دولت و وزارتخانه امکان رقم زدن این حرکت وجود نداشت، گفت: خوشحالیم که با مشارکت مردم و حمایت دولتی شاهد افزایش هتل کاروانسراها در کشور هستیم.

مونسان تصریح کرد: استان مرکزی ظرفیت های بسیاری دارد، در کنار ظرفیت های صنعتی، بخش گردشگری می تواند در اقتصاد این استان نقش آفرین باشد.

حدود 25 میلیون نفر پیرامون این استان زندگی می کنند، به استان های پرجمعیت مانند تهران و اصفهان نزدیک است و می توان از حوزه ظرفیت های گردشگری این استان در توسعه اقتصاد و افزایش اشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در توسعه هتل کاروانسراها حرکتی هوشمندانه را رقم زد

دولت در توسعه هتل کاروانسراها حرکتی هوشمندانه را رقم زد