مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 18:452021-03-01اقتصادي

فدراسیون ورزش های همگانی باید برای 80 میلیون نفربرنامه داشته باشد


رییس فدراسیون ورزش های همگانی گفت: ورزش های همگانی نباید محدود به پیاده روی عمومی باشد بلکه این فدراسیون باید برای بیش از 80 میلیون ایرانی برنامه داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان اجرای برنامه های ورزشی چه در سطح قهرمانی و چه در سطح همگانی را کاهش داد اما فرصتی ایجاد شد تا نگاهی جدید به ورزش به وجود بیاید.

رییس فدراسیون ورزش های همگانی ادامه داد: این نگاه جدید باعث شد تا ورزش های همگانی صرفاً در پیاده روی خلاصه نشود و بسیار گسترده تر از پیش فعالیت کند.

وی در ادامه به تأکیدات رهبر انقلاب مبنی بر گسترش ورزش های همگانی اشاره داشت و افزود: تندرستی و سلامتی عمومی اولویت اصلی کشور است که این موضوع از طریق ورزش قهرمانی میسر نخواهد شد.

فروحی با اشاره به حاکم بودن نگاه علمی و پژوهشی در فدراسیون ورزش های همگانی تصریح کرد: ورزش های همگانی نباید محدود به پیاده روی عمومی باشد بلکه این فدراسیون باید برای بیش از 80 میلیون ایرانی از زمان تولد تا زمانی که از دنیا می روند، برنامه داشته باشد.

رییس فدراسیون ورزش های همگانی در انتها با بیان اینکه خراسان شمالی در بسیاری از برنامه های ورزش های همگانی جزو استان های برتر است، گفت: صدرنشینی این استان در لیگ تندرستی کشور نشان از کار تیمی و علمی این هیأت ورزشی استان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون ورزش های همگانی باید برای 80 میلیون نفربرنامه داشته باشد

فدراسیون ورزش های همگانی باید برای 80 میلیون نفربرنامه داشته باشد