مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 18:102021-03-01سياسي

شناسایی 10 مورد مشکوک به کرونای انگلیسی در نیشابور


رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور خراسان رضوی گفت: 10 مورد مشکوک به کرونای انگلیسی در این شهرستان شناسایی و آزمایش های آن برای تشخیص نهایی به آزمایشگاه مرجع تهران ارسال شد که تاکنون نتیجه 2 مورد منفی اعلام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ محسن عظیمی نژاد روز دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان نیشابور افزود: ویروس کرونای انگلیسی از نظر علائم بالینی تفاوتی با ویروس کرونا ندارد اما در این نوع شاهد نارسایی و مرگ بیشتری هستیم به همین خاطر شهروندان باید هرگونه علائم بالینی را ویروس انگلیسی در نظر گرفته و هر چه زودتر درمان را شروع کنند زیرا دوره پیشرفت و بروز ضایعه در ویروس کرونا 2 هفته و در نوع انگلیسی آن بین 24 تا 72 ساعت است.

وی ادامه داد: از آبان ماه تاکنون سیر نزولی میزان بستری و فوت ناشی از کرونا را در این شهرستان شاهد بودیم اما در یازده روز اسفند ماه 27 نفر بستری داشتیم این در حالی است که در کل بهمن ماه تعداد بستری شدگان 28 نفر و در دی ماه 39 نفر بوده است که این آمار بیانگر شیب ملایم صعودی و نگران کننده است.

رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: بیست و سوم بهمن ماه امسال در مرحله نخست واکسیناسیون کرونا در این شهرستان 30 نفر از کارکنان درمانی که بطور مستقیم با بیماران کرونایی در ارتباط هستند واکسن دریافت کردند و در مرحله دوم 790 دز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 10 مورد مشکوک به کرونای انگلیسی در نیشابور

شناسایی 10 مورد مشکوک به کرونای انگلیسی در نیشابور