مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 17:202021-03-01پزشكي

مرزهای کهگیلویه به خوزستان بسته شد


رییس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: در پی فوت یکی از شهروندان به علت ویروس جهش یافته انگلیسی مرزهای این شهرستان با خوزستان بسته شد.

محمدطاهر طیب زادگان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: در پی ابتلای یکی از شهروندان دهدشتی به ویروس جهش یافته انگلیسی کووید19و فوت این شخص، جلسه تیم واکنش سریع به این موضوع با حضور کارشناسان مرتبط در 2 حوزه بهداشت و درمان تشکیل شد.

وی بیان کرد: در این جلسه بر تشدید نظارت متولیان در بخش های مختلف، رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا، کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان به ویژه در مناطق هم مرز با استان خوزستان، راه اندازی سریع پست های ایست و بازرسی و ایستگاه های نمونه گیری جهت تست رپید در این مبادی مصوب شد.

طیب زادگان افزود: کمیته رهگیری موارد تماس بیماران مبتلا به کرونا با اولویت رهگیری و نمونه گیری از موارد مشکوک به کرونای انگلیسی اقدامات لازم و پیشگیرانه را انجام خواهد داد.

وی بر همکاری عموم مردم جهت رعایت هرچه بیشتر شیوه نامه های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا و پرهیز از حضور در تجمعات مختلف تاکید کرد.

طیب زادگان گفت: نیاز است در کنار فعالیت های آموزشی و پیشگیرانه حوزه بهداشت شهرستان، بخش درمان نیز با محوریت بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت تدابیر لازم در مواجه نوع جهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزهای کهگیلویه به خوزستان بسته شد

مرزهای کهگیلویه به خوزستان بسته شد