مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 17:102021-03-01سياسي

مساجد در احیای نگاه توحیدی و تعالی جامعه نقش دارند


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که نظام تربیتی امامت، حلقه وصل بی بدیل مکتب توحید است، گفت: مساجد در احیای نگاه توحیدی و تعالی جامعه نقش دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا دیلمی شامگاه دوشنبه در نشست با امامان محله شهرستان گرگان اظهار کرد: نظام تربیتی امامت، حلقه وصل بی بدیل مکتب توحید است.

وی با اشاره به اینکه در نگاه متعالی توحیدی، مسیر حرکت برای رساندن کثرت به وحدت کلمه است، افزود: امامین انقلاب اسلامی، عصاره و حقیقت اسلام ناب را براساس مکتب تربیتی توحید ترسیم کرده و برای احیا و تحقق آن در مسیر رسیدن به تمدن نوین اسلامی، تلاش فراوان کرده اند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه ما مدیون امام (ره) و شهدا هستیم، ادامه داد: امام راحل علاوه بر توجه به جنبه دانشی مکتب توحید، رویکرد کنشی آن را در میدان عمل در راستای احیا ارزشها، پیاده سازی کرد.

دیلمی بیان کرد: اگر سیدالشهدا (ع) در حادثه کربلا جانفشانی می کند برای تحقق مکتب توحیدی و تعالی جامعه است.

وی با بیان این مطلب که عصاره اسلام، توحید است، افزود: برای اینکه امروز مکتب توحیدی به عنوان یک امتداد در گفتمان نظام اجتماعی، سیاسی و در همه لایه های مختلف جامعه نهادینه شود، نقش روحانیت بسیار مهم و خطیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد در احیای نگاه توحیدی و تعالی جامعه نقش دارند

مساجد در احیای نگاه توحیدی و تعالی جامعه نقش دارند