مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 16:252021-03-01اجتماعي

مرز مسافری مهران کماکان بسته است


مرز مسافری مهران کماکان بسته و مرز تجاری مهران باز است اما در بازارچه مرزی باید نظارت ها و رعایت پروتکل های بهداشتی به طور کامل صورت پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ دکتر محمد نوذری در بازدید از پایانه مرزی و مرز تجاری مهران رعایت پروتکل های بهداشتی در مرز را خوب ارزیابی و اظهار کرد: با توجه به وضعیت بحرانی کرونا در آن طرف مرزها و در کشور عراق رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی در مرز مهران خوب است اما کافی نیست.

سرپرست استانداری ایلام از تشدید نظارت ها بر نحوه اجرای دستورالعمل ها و رعایت پروتکل های بهداشتی در مرز خبر داد و گفت: مجموعه عوامل دست اندرکار بایستی از تمامی ظرفیت ها برای ممانعت از ورود کرونای انگلیسی جهش یافته به استان استفاده کنند.

وی خواستار مشارکت عوامل دست اندرکار در طرح شهید سلیمانی برای کمک به کنترل مرز در بحث کرونا شد و گفت: مرز مسافری مهران کماکان بسته و مرز تجاری مهران باز است اما در بازارچه مرزی باید نظارت ها و رعایت پروتکل های بهداشتی به طور کامل صورت پذیرد.

نوذری مهار کرونا در استان و جلوگیری از تشدید شرایط را منوط به همکاری بیش از پیش مردم و مسئولان عنوان کرد و گفت: خوشبختانه امروز تعامل، همکاری وحدت و همراهی بین مردم و مسئولان مشهود است و این عامل بسیار مهمی در غلبه بر این ویروس منحوس به شمار می رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز مسافری مهران کماکان بسته است

مرز مسافری مهران کماکان بسته است