مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 16:252021-03-01پزشكي

توضیحی درباره نحوه ورود ویروس جهش یافته به استان های مختلف


رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه تصور می شود اگر در نقاطی از کشور بیمارانی با موتاسیون انگلیسی پیدا شده، از طریق مسافرت از خوزستان بوده است، - ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه تصور می شود اگر در نقاطی از کشور بیمارانی با موتاسیون انگلیسی پیدا شده، از طریق مسافرت از خوزستان بوده است، گفت: این در حالی است که این سوش موتاسیون یافته، در عراق سوش غالب است و در سایر استان ها نیز از طریق مبادی مرزی و همچنین در برخی شهرها از طریق مسافرت های هوایی وارد شده است.

دکتر فرهاد ابول نژادیان اظهار کرد: همچنان وضعیت مراجعه به بیمارستان ها و مراکز جامع سلامت در اهواز و چند شهر دیگر استان افزایشی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اعمال محدودیت ها در خوزستان افزود: نتیجه اعمال محدودیت ها در چند روز آینده جواب می دهد زیرا پس از اعمال محدودیت ها، دو هفته زمان لازم است تا مراجعه به بیمارستان ها کاهش یابد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: در روزهای گذشته هجمه ای علیه خوزستان شکل گرفته است که تصور می شود اگر در نقاطی از کشور بیمارانی با موتاسیون انگلیسی پیدا شده، از طریق مسافرت از خوزستان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحی درباره نحوه ورود ویروس جهش یافته به استان های مختلف

توضیحی درباره نحوه ورود ویروس جهش یافته به استان های مختلف