مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 13:052021-03-01دانش

دانشجویان علوم پزشکی شهرکرد در المپیاد دانشجویان موفق به کسب مدال طلا شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اکبر سلیمانی، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از کسب مدال طلا در حیطه کارآفرینی و کسب دیپلم افتخار در حیطه تفکر علمی از سوی دانشجویان این دانشگاه، - معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از کسب مدال طلا در حیطه کارآفرینی و کسب دیپلم افتخار در حیطه تفکر علمی از سوی دانشجویان این دانشگاه، در دوازدهمین دوره المپیاد دانشجویان علوم پزشکی کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اکبر سلیمانی، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از کسب مدال طلا در حیطه کارآفرینی و کسب دیپلم افتخار در حیطه تفکر علمی از سوی دانشجویان این دانشگاه، در دوازدهمین دوره المپیاد دانشجویان علوم پزشکی کشور خبر داد.

سلیمانی گفت: علی کریمی و وحید رییسی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد موفق شدند به ترتیب مدال طلا در حیطه کارآفرینی در بستر دانشگاه های هزاره سوم و دیپلم افتخار در حیطه تفکر علمی در علوم پایه را در داوزدهمین دوره المپیاد دانشجویان علوم پزشکی کشور از آن خود کنند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: دوازدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در دو مرحله انفرادی و گروهی و در 6 حیطه استدلال بالینی، مطالعات میان رشته ای، تفکر علمی در علوم پایه، مدیریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان علوم پزشکی شهرکرد در المپیاد دانشجویان موفق به کسب مدال طلا شدند

دانشجویان علوم پزشکی شهرکرد در المپیاد دانشجویان موفق به کسب مدال طلا شدند