مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-01حوادث

شناسایی 149 نفر مبتلا قطعی به کرونا در اسفندماه گچساران


در 10 روز اخیر 149 مورد به ویروس کرونا مبتلا شده اند که این آمار زنگ خطری برای شهرستان گچساران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، علیرضا اتابک  امروز در نشست ستاد مقابله با بیماری های  شبکه بهداشت در حال بازرسی و اخذ نمونه کرونا از نیروهای شاغل در سدچم شیر، مرکز لرزه نگاری،  فروشگاه های بزرگ، پمپ بنزین و ترمینال  هستند.

 وی خاطرنشان کرد:  باتوجه به تردد تاکسی های برون شهری به استان های همجوار از جمله خوزستان علائمی از شیوع و مبتلا  به کرونا در بین رانندگان تاکسی های برون شهری  شناسایی نشده است.

غلامیان ادامه داد: طبق دستورالعمل ستاد کرونا اداره صمت مجری گشت و نظارت براصناف است و امیدواریم که ادراه صمت همچنان پای کار باشد.

 رییس شبکه بهداشت و درمان گچساران ادامه داد: قریب بر 3 هفته است که وضعیت شهرستان نارنجی شده و با توجه به تعطیلی برخی از گروه های شغلی اما همچنان  قهوخانه ها که محل تجمع اند در حال فعالیت هستند.

 غلامیان افزود: در بازدیدی که از مماطق گردشگری صورت گرفته  مسیرهای منتهی به روستاهای گردشگری و مناطق گردشگری از جمله روستای گناوه لری و دشتک دیل در روزهای پایانی هفته مملو از جمعیت است.

 وی اذعان کرد: با توجه به تصویب ستاد کرونا مبنی بر انسداد مسیرهای منتهی به آرامستان اما همچنان مسیر باز و تردد در آرامستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 149 نفر مبتلا قطعی به کرونا در اسفندماه گچساران

شناسایی 149 نفر مبتلا قطعی به کرونا در اسفندماه گچساران