مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 10:402021-03-01اقتصادي

افزایش 400 درصدی قیمت خواربار


رییس اتحادیه خواربارفروشان اهواز با اشاره به افزایش عمده قیمت خواربار و ناتوانی مردم برای خرید، از اقدام به ابطال جواز کسب اعضای این صنف در اهواز به دلیل مشکلات مالی خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس اتحادیه خواربارفروشان اهواز با اشاره به افزایش عمده قیمت خواربار و ناتوانی مردم برای خرید، از اقدام به ابطال جواز کسب اعضای این صنف در اهواز به دلیل مشکلات مالی خبر داد.

امیر حسین زاده در گفت وگو با ایسنا با اشاره به کسادی بازار خواربارفروشان در آستانه عید نوروز در اهواز، اظهار کرد: مردم در خرید مایحتاج اولیه خود مانده اند و خریدن آجیل فعلا برای افرادی است که از وضع مالی مناسبی برخوردارند و توانایی خرید بالایی دارند.

وی با اشاره به تاثیر فروشگاه های زنجیره ای بزرگ بر بازار خواربارفروشان افزود: پررنگ شدن حضور شرکت ها و فروشگاه های زنجیره ای و تکثیرشان در هر منطقه از شهر، باعث از بین رفتن شغل خرده فروشان و از جمله خواربارفروشان شده است.

رییس اتحادیه خواربارفروشان اهواز گفت: در سال جاری حدود 300 نفر از اعضای صنف ما اقدام به ابطال جواز کسب کردند و تغییر شغل دادند زیرا نه توان رقابت با فروشگاه های زنجیره ای و نه توان پرداخت هزینه های جانبی را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 400 درصدی قیمت خواربار

افزایش 400 درصدی قیمت خواربار