مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 10:352021-03-01دانش

تشکل های دانشجویی در آستانه فروپاشی


با شیوع ویروس کرونا و اعلام رسمی آن از اسفند ماه سال گذشته در کشور، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی اولین مراکزی بودند که به تعطیلی کشانده شدند و به تبع آن فعالیت های آموزشی، - ایسنا/خوزستان با شیوع ویروس کرونا و اعلام رسمی آن از اسفند ماه سال گذشته در کشور، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی اولین مراکزی بودند که به تعطیلی کشانده شدند و به تبع آن فعالیت های آموزشی، اجتماعی و فرهنگی به کما رفتند.

طبیعتا آنچه دانشگاه را با دیگر مراکز آموزشی متمایز می کند و به آن روح می بخشد، روحیه مطالبه گری دانشجو و فعالیت های تشکیلاتی سیاسی و اجتماعی است.

بی شک دانشگاه ها و دانشجویان در طول تاریخ، در تحولات سیاسی کشور، به ویژه در پیروزی انقلاب اسلامی، نقش بی بدیل و موثری داشتند و همواره جامعه متاثر از دانشگاه بوده است.

این روزها دیگر خبری از شور و شوق دانشجویی و فعالیت های تشکیلاتی و مطالبه گری نیست چرا که سایه کرونا بر تشکل های سیاسی و کانون های اجتماعی و فرهنگی دانشگاه ها آنچنان سنگینی می کند که برخی از تشکلات دانشجویی کاملا تعطیل و برخی دیگر در آستانه فروپاشی و رو به افول هستند.

به این منظور و برای بررسی وضعیت فعالیت های دانشجویی در دوران کرونا، خبرنگار ایسنا سراغ دو تن از دانشجویان فعال این تشکل ها رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های دانشجویی در آستانه فروپاشی

تشکل های دانشجویی در آستانه فروپاشی