مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 10:152021-03-01سياسي

تصویب FATF نه تنها تحریم را کاهش نمی دهد بلکه راه های دور زدن تحریم را لو می دهد


جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه قم تاکید کردند که تصویب دو لایحه FATF بسیار خطرناک است و نه تنها تحریم ها را کاهش نمی دهد بلکه راه های دور زدن تحریم ها را لو داده و باعث فشار معیشتی بیشتر به مردم عزیز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه قم در نامه ای خطاب به رییس و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به عواقب تصویب لوایح FATF توسط این مجمع هشدار دادند.

متن این نامه به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم وَإِمَّا تَخَافَنَّ مِنْ قَوْمٍ خِیَانَهً فَانْبِذْ إِلَیْهِمْ عَلَی سَوَاءٍ إِنَّ اللَّهَ لَا یُحِبُّ الْخَائِنِینَ و اگر از گروهی بیم خیانت داری [پیمانشان را] به سویشان بینداز [تا طرفین] به طور یکسان [بدانند که پیمان گسسته است] زیرا خدا خائنان را دوست نمی دارد (انفال/58) رییس و اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام سلام علیکم؛ همان طور که مستحضر هستید لوایح چهارگانه و بسیار خطرناک موسوم به FATF، بعد از فشارهای مختلف دولت و کم کاری های مجلس قبل، به تصویب رسید و از این لوایح چهارگانه، دو لایحه (cft) و (پالرمو) برای تصویب نهایی منتظر نظر نهایی شما اعضای محترم است.

لذا ما جمعی از طلاب و اساتید حوزه علمیه قم از باب النصحیه لائمه المسلمین، با توجه به سوابق و جایگاهی که حضرات دارید نکاتی را عرض می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب FATF نه تنها تحریم را کاهش نمی دهد بلکه راه های دور زدن تحریم را لو می دهد

تصویب FATF نه تنها تحریم را کاهش نمی دهد بلکه راه های دور زدن تحریم را لو می دهد