مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 10:152021-03-01اقتصادي

احتمال کاهش سقف تعهدات ارزی با سوریه


دبیر ستاد توسعه روابط اقتصادی ایران با سوریه گفت:تلاشهایی برای اعطای برخی از مشوق ها داشته ایم و امیدواریم به زودی این مشوق ها اعلام شود؛نمونه آن می تواند کاهش سقف تعهدات ارزی با سوریه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن دانایی فر امروز در کنفرانس فرصت های همکاری با سوریه که در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، اظهار داشت: روابط بین ایران و سوریه به بیش از 4 دهه می رسد و روابط قبل از انقلاب هم به طور مشخص و واضحی وجود داشته است.

طی سه سال اخیر بعد از برگشت آرامش قابل توجه به جامعه سوریه و شروع بازسازی اولیه و فراهم آوردن مقدمات بازسازی پس از جنگ رسیده ایم لذا می توانیم در دو مرحله دراین زمینه اقدام کنیم؛ یکی مرحله سازمان دهی و ساختارسازی و دوم مرحله بهره برداری از ساختارهای درست شده است.

دبیر ستاد توسعه روابط اقتصادی ایران با سوریه و عراق افزود: در طول دو و نیم سال گذشته و پس از سفر معاون اول رییس جمهوری در سال 97 به سوریه سنگ بنای مرحله سازمان دهی و ساختار سازی در سوریه شروع شد که از جمله آن می توان به شکل گیری اتاق مشترک و تشکیل مرکز تجارت ایرانیان در سوریه اشاره کرد که این تنها مرکز اتاق بازرگانی خارج از ایران است.

وی ادامه داد: مشابه اتاق بازرگانی یک مرکز برای حضور شرکت های دانش بنیان نیز در سوریه خریداری شده و موضوع حضور مجمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال کاهش سقف تعهدات ارزی با سوریه

احتمال کاهش سقف تعهدات ارزی با سوریه