مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 10:152021-03-01سياسي

صرفه جویی 60 درصدی در برگزاری مسابقات بین المللی قرآن با وجود افزایش 50 درصدی جوایز


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه برگزاری مجازی مسابقات بین المللی قرآن را سبب صرفه جویی 60 درصدی در هزینه های مسابقات دانست و گفت: امسال به دلیل کاهش هزینه ها جوایز مسابقات 50 درصد افزایش داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس نشست خبری تشریح برنامه های سی وهفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با حضور حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در این سازمان برگزار شد.

در این نشست خاموشی با بیان اهداف برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم گفت: تکریم منزلت قرآن به عنوان کتاب اندیشه و عمل و نیز تکریم و تجلیل از مقام حافظان و قاریان وحی، تألیف قلوب مسلمانان در کشورهای مختلف اسلامی، نمایش اهتمام عزم جمهوری اسلامی ایران در اعتلا و صدور فرهنگ قرآنی به سایر کشورها و صدور پیام زنده بودن قرآن حتی در شرایط امروزی که جهان درگیر بحران کرونا است از جمله این اهداف به شمار می رود.

تنها مسابقات بین المللی قرآن کریم جهان در دوران شیوع کرونا رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه مسابقات بین المللی قرآن کریم ایران اسلامی تنها رقابتی است که در شرایط کنونی کرونا در جهان برگزار می شود، تصریح کرد: دیگر کشورهایی که مسابقات قرآن برگزار می کردند به دلیل بحران کرونا این رقابت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی 60 درصدی در برگزاری مسابقات بین المللی قرآن با وجود افزایش 50 درصدی جوایز

صرفه جویی 60 درصدی در برگزاری مسابقات بین المللی قرآن با وجود افزایش 50 درصدی جوایز